Nové vizuály značky Silhouette.
Silhouette přichází s novými vizuály a přináší svěžest, mladistvost a jasné sdělení
Silhouette volila na své marketingové vizuály vždy spíše starší a usedlejší typy modelů a modelek a vymezovala se tak do kategorie značek, které mluví a cílí jen a pouze na starší spotřebitele. To však již dnes neplatí a už druhým rokem vidíme u vizuálu Silhouette snahu o omlazení značky a jejího sdělení.
Silhouette samozřejmě neopouští segment, ve kterém je jedničkou na trhu - segment bezrámových brýlí s cílovou skupinou spotřebitelů nad čtyřicet let. Nezapomíná ale již ani na mladší spotřebitelskou skupinu, ke které se snaží promlouvat stále více a více.
Aktuální kampaň září barvami, modelové se více usmívají a působí uvolněněji a ležérněji než na vizuálech z předchozích kampaní. Vizuál mladíka v kabátě velbloudí barvy s kulatými brýlemi a modrým pozadím je velmi vydařený, stejně tak jako hlavní vizuál na TMA, který slouží jako hlavní komunikační vizuál aktuální kampaně Silhouette.
S novou kampaní přichází i nový web značky Silhouette a Silhouette International, který dlouhou dobu zapomínal na mobilní uživatele. Silhouette značku řídí nová brand managerka, která za celou novou kampaní Silhouette stojí. Na nový web Silhouette určitě zavítejte, protože je to velmi povedená webová prezentace, která je v souladu s aktuální kampaní.
Vizuály si můžete prohlédnout v galerii:
https://www.strabilia.cz/novinky/30-silhouette/40-silhouette-prichazi-s-novou-kampani#sigProIdc048a8b1b7